top of page
  • Kan jag returnera mitt köp?
    Vi vill sjĂ€lvklart att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Skulle du inte vara det, har du rĂ€tt att Ă„ngra köpet inom 14 dagar frĂ„n den dag du mottog varan (enligt distansavtalslagen). Öppet köp gĂ€ller enligt nĂ€mnda lag endast om varan kan Ă„terlĂ€mnas i vĂ€sentligen oförĂ€ndrat skick. Om du vill göra en retur kontaktar du oss pĂ„ m@detailsbym.se och uppger namn och ordernummer. Vi mejlar ut en retursedel till dig som kan skrivas ut och fĂ€stas pĂ„ ditt paket. Details by M vĂ€rnar om miljön och ser gĂ€rna att du anvĂ€nder originalemballaget nĂ€r du returnerar varan. Du stĂ„r sjĂ€lv för returfrakten som kommer att dras av frĂ„n beloppet som Ă„terbetalas till dig.
  • Kan jag reklamera min köp?
    Skulle du fÄ en skadad vara sÄ kontaktar du oss sÄ fort som möjligt och beskriver skadan. Du Àr vÀlkommen att kontakta oss pÄ m@detailsbym.se med ditt ordernummer samt bifogad bild dÀr skadan framgÄr sÄ att vi enkelt kan hantera din reklamation pÄ bÀsta sÀtt.
  • Vad kostar frakten?
    Priserna Àr angivna exklusive frakt. Kostnad för frakt tillkommer och betalas av dig. Fraktkostnaden framgÄr i kassan. BestÀller du för mer Àn 1000 kronor sÄ bjuder vi pÄ fraktkostnaden.
  • Hur lĂ„ng Ă€r leveranstiden?
    Fotokonsten bestÀlls exklusivt för din rÀkning och skickas direkt frÄn tryckeriet hem till dig. Vi har valt att göra pÄ detta sÀtt för att minimera varans klimatpÄverkan och för att kunna hÄlla leveranstiden till dig sÄ kort som möjligt. Normalt Àr leveranstiden bara nÄgra dagar.

FAQ

HÖR GÄRNA AV DIG

Eller se mer från Details by M.

bottom of page