top of page
  • Kan jag returnera mitt köp?
    Vi vill självklart att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Skulle du inte vara det, har du rätt att ångra köpet inom 14 dagar från den dag du mottog varan (enligt distansavtalslagen). Öppet köp gäller enligt nämnda lag endast om varan kan återlämnas i väsentligen oförändrat skick. Om du vill göra en retur kontaktar du oss på m@detailsbym.se och uppger namn och ordernummer. Vi mejlar ut en retursedel till dig som kan skrivas ut och fästas på ditt paket. Details by M värnar om miljön och ser gärna att du använder originalemballaget när du returnerar varan. Du står själv för returfrakten som kommer att dras av från beloppet som återbetalas till dig.
  • Kan jag reklamera min köp?
    Skulle du få en skadad vara så kontaktar du oss så fort som möjligt och beskriver skadan. Du är välkommen att kontakta oss på m@detailsbym.se med ditt ordernummer samt bifogad bild där skadan framgår så att vi enkelt kan hantera din reklamation på bästa sätt.
  • Vad kostar frakten?
    Priserna är angivna exklusive frakt. Kostnad för frakt tillkommer och betalas av dig. Fraktkostnaden framgår i kassan. Beställer du för mer än 1000 kronor så bjuder vi på fraktkostnaden.
  • Hur lång är leveranstiden?
    Fotokonsten beställs exklusivt för din räkning och skickas direkt från tryckeriet hem till dig. Vi har valt att göra på detta sätt för att minimera varans klimatpåverkan och för att kunna hålla leveranstiden till dig så kort som möjligt. Normalt är leveranstiden bara några dagar.

FAQ

HÖR GÄRNA AV DIG

Eller se mer från Details by M.

bottom of page